خريد بک لينک
گيفت کارت
رزرو آنلاين هتل خارجي
ثبت شرکت در عمان
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه سوکر استار ارزان
بتن سخت
فلنج
powefile
تاريخ : 12 مرداد 1396 | 21:21 | نویسنده : مهدی | بازدید : 24
برخورد با همجنس گرایی در کشورهای اروپایی و اسلامی

پایان نامه برخورد با همجنس گرایی در کشورهای اروپایی و اسلامی در 149 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود برخورد با همجنس گرایی در کشورهای اروپایی و اسلامی

پایان نامه برخورد با همجنس گرایی در کشورهای اروپایی و اسلامی
مقاله برخورد با همجنس گرایی در کشورهای اروپایی و اسلامی
پروژه برخورد با همجنس گرایی در کشورهای اروپایی و اسلامی
تحقیق برخورد با همجنس گرایی در کشورهای اروپایی و اسلامی
دانلود پایان نامه برخورد با همجنس گرایی در کشورهای اروپایی و اسلامی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 115 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 149

پایان نامه برخورد با همجنس گرایی در کشورهای اروپایی و اسلامی در 149 صفحه ورد قابل ویرایش 


فهرست مطالب

عنوان                                                                                                            صفحه

فصل اول: كلیات................................................................................................... 1

مقدمه..................................................................................................................... 2

بیان مسئله............................................................................................................. 4

اهمیت موضوع....................................................................................................... 5

اهداف تحقیق.......................................................................................................... 6

از لحاظ بعد زمانی................................................................................................ 7

از لحاظ بعد مكانی................................................................................................. 7

فصل دوم: انحراف جنسی.................................................................................... 8

مقدمه..................................................................................................................... 9

تعریف انحراف جنسی........................................................................................... 11

تاریخچه انحراف جنسی........................................................................................ 13

واژة انحراف جنسی............................................................................................... 16

انحراف جنسی از دیدگاه های مختلف

1- انحراف جنسی از نظر روان شناسان

2- انحراف جنسی از نظر زیست شناسان

 

3- انحراف جنسی از نظر علمای اخلاق

قانون و مقررات اجتماعی انحراف جنسی............................................................. 17

قضاوت جامعه دربارة انحراف جنسی.................................................................. 18

فصل سوم: انواع انحراف جنسی......................................................................... 21

انواع انحراف جنسی.............................................................................................. 22

1- استمناء یا خودارضایی

2- بچه بازی

3- همجنس بازی

پیامدهای انحراف جنسی....................................................................................... 25

انحراف در پسران................................................................................................. 26

انحراف در دختران................................................................................................ 27

فصل چهارم: جرم شناسی اختلالات و انحراف جنسی در حوزة خانواده.......... 28

بررسی اختلالات جنسی در اسلام......................................................................... 29

جرم شناسی انحراف جنسی.................................................................................. 31

جرم انگاری انحراف جنسی در خانواده............................................................... 33

تأثیر اختلال انحراف جنسی در خانواده ............................................................... 34

فصل پنجم: همجنس بازی ................................................................................... 35

مقدمه..................................................................................................................... 35


 

تعریف همجنس بازی............................................................................................. 36

همجنس بازی چیست............................................................................................. 39

همجنس گرایی و تاریخچه آن............................................................................... 40

عوامل همجنس بازی............................................................................................. 41

1- عوامل روان شناختی

2- عوامل روانی اجتماعی

3- عوامل زیستی (بیولوژیك)

آثار همجنس گرایی................................................................................................ 46

نظر ادیان در مورد همجنس گرایی....................................................................... 48

1- اسلام

2- مسیحیت

3- یهودیت

4- جامعه شناسی

فصل ششم: انواع همجنس بازی......................................................................... 53

1- همجنس بازی در مردان (لواط)

2- همجنس بازی در زنان (مساحقه)

الف- همجنس بازی در مردان (لواط)................................................................... 54

لواط....................................................................................................................... 57



 

مقدمه..................................................................................................................... 57

تعریف لواط........................................................................................................... 60

انحراف جنسی به صورت تمایل مرد به مرد (لواط)............................................. 62

محرمات به سبب لواط........................................................................................... 64

داستان لواط (قوم لوط) و هم خوابگی لوط با دخترانش...................................... 66

مقایسه دو روایت توراتی و قرآنی داستان حضرت لوط (ع)................................ 68

ب- لواط از دیدگاه علم......................................................................................... 69

1- لواط از نظر قرآن............................................................................................ 70

2- لواط از دیدگاه معصومین............................................................................... 78

3- لواط از دیدگاه فقها......................................................................................... 85

4- لواط در كشورهای غربی................................................................................ 90

5- طریق اثبات لواط در دادگاه............................................................................. 94

فصل هفتم: انواع همجنس بازی ......................................................................... 98

2- همجنس بازی در زنان (مساحقه).................................................................... 99

علل همجنس بازی زنان......................................................................................... 104

مقدمه..................................................................................................................... 107

تعریف مساحقه (سحق)......................................................................................... 108

سحق از دیدگاه علم............................................................................................... 109


 

1- سحق از نظر قرآن........................................................................................... 109

2- سحق از نظر معصومین.................................................................................. 112

3- سحق از نظر فقها............................................................................................ 114

4- اثبات سحق در دادگاه...................................................................................... 116

فصل هشتم: همجنس بازی در كشورهای دیگر.................................................. 118

- همجنس گرایی در اروپا..................................................................................... 118

- جنبش های همجنس گرایان............................................................................... 120

- عواقب همجنس گرایی در كشورهای اسلامی.................................................... 123

- كانادا و همجنس بازان....................................................................................... 125

- تصویب قانون ازدواج همجنس بازان در كشورهای الگوی دموكراسی حزب مشاركت............. 126

- ازدواج قانونی همجنس گرایان در بریتانیا......................................................... 126

فصل نهم: نتیجه گیری......................................................................................... 129

فهرست منابع......................................................................................................... 133


-                  مقدمه

-                  بیان مسئله

-                  اهمیت موضوع

-                  اهداف تحقیق

-                  روش تحقیق

-                  از لحاظ بعد زمانی

-                  از لحاظ بعد مكانی





مقدمه

انسان دارای دو بعد ملكوت و ناسوت است كه مراتب این دو بعد شامل عقل، روح و غرائز و تمایلات می شود. شگفتی انسان دربرخورداری از این دو بعد متضاد است و هنرمندی انسان در ایجاد تعادل بین ابعاد می باشد كه با كنترل امیال و غرائز حاصل می گردد. شهوت یكی از این غرایز است همانند غرایز دیگر، نه باید سركوب گردد و نه آن كه بی هیچ محدودیتی پروبال داده شود. درتاریخ ملل و مذاهب راه حل هایی برای سازماندهی این غریزة سازنده و در عین حال مخرب اندیشیده شده است یكی ازاین راه حل ها كه با هدف تهذیب  اخلاق و تحكیم مبانی خانوادگی است، پیوندی از قواعد طبیعی تولیدنسل است زیرا انحراف جنسی، مخرب و عامل ویرانی فرهنگ ها و جوامع قلمداد می شود . چون انسان موجودی اجتماعی بوده و هر اجتماعی از كنش های متقابل اجتماعی ساخته شده است، لذا هنجارهای اجتماعی چگونگی روابط اجتماعی را معین می نماید.

هدایت غریزة شهوت دركانال قواهد تكوین شده دراجتماع امری ضروری و خروج از آن مسیر انحراف جنسی تلقی می گرددكه علاوه بر تزلزل بنیان های اخلاقی و دینی جامعه ، اثرات مخرب برجسم و روان فرد می گذارد چون اصلی ترین مشخصه انسان اجتماعی بودن است و هراجتماعی دارای هنجارهایی برای تنظیم روابط فیمابین اعضای خویش است. لذا عدول و تخطی از این هنجارها گاه آن قدر مهم می نماید كه انحراف نامیده می‌شود. اگر چه انحراف درهر جامعه ای معنایی نسبی داشته و وابسته به طرز تلقی جامعه ارزش ها است و با این معنا چه بسا عملی درجامعه ای انحراف و حتی جرم تلقی شود و درجامعه ای دیگر آن عمل درچارچوب  هنجارها و روابط قانونی باشد. اما چون بسیاری از ارزش ها جنبه مطلق داشته به طور ذاتی ارزش محسوب گردیده و تخصلی  جوامع از آن ها موجب سقوط جامعه به پرتگاه انحراف خواهد شد .


انواع انحراف جنسی

1-استمناء یاخود ارضائی

استمناء یا خود ارضائی نوعی تحریك مكانیكی دردستگاه تناسلی است فرد عملاً با خود كاری می كند كه به تخلیه هیجانی منجر گردد این یك انحراف است كه با عكس العمل از نوع جایگزینی رفتاری به جای رفتار دیگر است.

استمناء یا خود ارضائی كه درجنس مذكر بسیارشایع است و علت آن سطحی بودن و دردسترس بودن نقطه حساس جنسی است استمناء تا هنگامی كه عادت نشود و به عبارت دیگر اتفاقی باشد جنبه انحراف جنسی پیدا نمی كند.جنبه عادتی یاانحرافی آن موجب گوشه گیری افراد گردیده و كم كم قبح این عمل فراموش می گردد تا جایی كه مبتلایان به این گونه عادت جنسی درپاكها، اتوبوس ها، مجامع عمومی بدون خجالت از دیگران به استمناء می پردازند و موجب جریحه دار شدن عفت عمومی می گردند بعضی از این منحرفین ازدواج می كنند و بچه دار می شوند ولی ارضاء جنسی آنان با وجود داشتن همسر فقط و فقط منوط به استمناء است.

2-بچه بازی

قربانیان این انحراف جنسی كودكانی خردسال و متجاوزین اغلب پیرمردان و افرادی با ناتوانی جنسی می‌باشند كه با ملامسه و مصاحبت كودكان ارضاء جنسی می نمایند «تفخیذ». افرادی از این دسته جوانانی بچه باز می باشند و قربانیان خود را برای دخول جنسی (اعم از پسران یا دختران) انتخاب می نمایند این گونه حوادث اغلب موجب صدمه بدنی و نقض عضوی و حتی مرگ می‌گردد والا پیرمردان و ناتوانان جنسی اغلب با مكیدن آلت تناسلی مردانه، لیسیدن مقعد، لیسیدن دستگاه تناسلی زنانه، ویا دیدن منظره ادار كردن و یا چشیدن و بوكردن ادار یا مدفوع فرد مورد علاقه ارضاء جنسی می شوند.

3-انحراف همجنس بازی

نزد انسان ها اعم از زن و مرد آثاری ازجنس مخالف حتی پس از بلوغ برجا می ماند و درحقیقت همه افراد بشر دارای عوامل جنسی مردی و زنی هر دو هستند و فقط درمردان كامل نری و درزنان كامل مادگی غالب است درصورتی كه درفردی عوامل مزبور كافی نباشد بسته به میزان كمبود آن حالات مختلف جنسی بوجود می آید كه به صورت انواع انحراف ممكن است تجلی نماید كه دررأس آن همجنس بازی قرار دارد و علاوه بر این مسئله توجه به نكات چهار گانه زیر نیز علاقه به هم جنس را ممكن است تسهیل نماید.

1-دو جنسی بودن جنین – درسنین پائین جنینی غدد تناسلی به طور اساسی هم شكل است و بارشد جنین به سوی مردانگی یازنانگی سیر می كند.

2-دو جنسی بودن بافتی- كه حتی پس از بلوغ كامل نیز ,آثاری ازجنس مخالف از نظر نسجی برجای می ماند.

3-دو جنسی بودن روانی – كه پسران و دختران تا بروز آثار بلوغ از نظر روانی تمایز جنسی ندارند.

4-دو جنسی بودن هرمنی - كه حتی پس از بلوغ هورمونهای مردانه درزنان و زنانه درمردان موجود است هم جنس بازی درمردان و زنان منحرف دیده می شود و به طور اتفاقی دراجتماع مردان بی زن مانند آسایشگاههای پسرانه، سربازخانه ها و یا زنان بی مرد و مثل پانسیون های دخترانه به این عمل مبادرت می نمایند ولی برای بسیاری از مردان و زنان اجتماع این اعمال عادت شده و فقط به این طریق است كه واقعاً‌ ارضاء جنسی می شوند .



نظر ادیان درمورد همجنس گرایی

درهمه ادیان توحیدی همجنس گرایی پدیده ای ناهنجار و گناه شمرده می شود.

1-اسلام

دین مبین اسلام با تأكید بر فطرت انسانی و درجهت رشد و تكامل روحی بشر ازشمول عام برخوردار است توجه به ابعاد غریزی و معنوی انسان با ظرافت های احكام آن نشان می‌دهد كه تمدن اسلامی اجتماعی ترین مكتب فكری است كنترل عوامل ذهنی و رفتاری افراد باتهذیب و تزكیه اخلاقی ازیك سو و بهینه سازی شرایط زندگی عادی و اجتماعی انسان با تأكید بر بنیاد خانواده ازسوی دیگر ازساز و كارهای این نظام متعالی است.

غریزه جنسی به عنوان یكی از مهمترین غرایز انسان كه به تحكیم روابط عاطفی و تولید نسل انسان می انجامد از اهمیت خاصی برخوردار بوده و نهاد خانواده نیز به شكل قاعده‌مندی از آن بهره مند است. دردین اسلام سركوب غرایز جنسی نه تنها امری مذموم شمرده می شود بلكه به تشویق افراد به ازدواج، از تزلزل و انحرافات اخلاقی جلوگیری می‌گردد برمبنای دیدگاه متعالی اسلام درنظام آفرینش خداوند هرلذتی برمبنای هدفی خاص قرار داده شده است. امور جنسی نیز همراه لذت است اما هدف آن تولید نسل و بقای نسل می باشد كه با فعل همجنس گرایی میسر نمی شود بلكه یك نوع تحریف درامور جنسی است. قرین بودن لذت و خاصیت (یا هدف) عقلانی بودن نظام آفرینش است.

درقرآن و كلیه متون اسلامی (شیعه وسنی )همجنس گرایی فعل حرام و مستحق مجازات است. در قرآن كریم داستان حضرت لوط(ع) به عنوان نمونه ای از غضب الهی برگناهكاران و همجنس گرایان مطرح شده است.

حرمت همجنس گرایی (چه زن و چه مرد) ازقوانین لایتغیر اسلام است كه هیچ گونه خدشه ای به آن وارد نمی شود به طوری كه درجوامع اسلامی همجنس گرایی به هیچ عنوان مجاز و رایج نیست.

2-مسیحیت

ازآنجا كه مسیحیان اكثر جمعیت جهان را تشكیل می دهند بیشترین تضارب آرای ادیان با همجنس گرایی دردین مسحیحت و فرق گوناگون آن رخ داده است.

پروتستان ها به عنوان اصول گراترین فرقه مسیحیت و كاتولیك ها به عنوان بزرگترین مخالفان همجنس گرایان بوده و هستند چنان چه پاپ ژان پل دوم بارها و بارها ازدواج همجنس گرایان را مطروحه دانستند و پاپ بندیكت شانزدهم نیز درسیاست های جدید واتیكان براین موضوع  تأكید نموده است .

درمتون مذهبی و انجیل نیز نمونه های فراوانی وجود دارد كه همجنس گرایی را حرام و گناهی بزرگ تلقی می نماید. به عنوان مثال درسفر پیدایش انجیل به داستان حضرت لوط و شهر سدوم اشاره شده است كه خداوند به واسطة این گناه بزرگ سرزمین شان را ویران نموده است. همچنین سفر پیدایش حضرت مسیح درگفتاری به ماتیو (یكی ازحواریون) اظهار می دارد كه هم بستری مردان با مردان و زنان با زنان ممنوع و موجب غضب خداوند است درفصل رومن نیز آدمده است كه «خداوند آن ها را بخشید تا رفتارشان را عوض كنند زیرا زنان با زنان درمی آمیختند و مردان به طرز شرم آوری به مردان گرایش داشتند و بر سرشان آمد آنچه كه براساس خطایشان بود.»

در دهه های اخیر كه معنویت ودین دراروپا و آمریكا كم رنگ گردیده تئوری پردازان سكولار و برخی از مفسران متون دینی به تعریف انجیل و ارائه تفسیرهای جدید دست زده اند تابتوانند ازطریق مذهب به تطهیر همجنس گرایی پرداخته و زمینه را برای پذیرش عموم فراهم نمانید.



لواط از دیدگاه معصومین

هنگامی كه آتش غریزه انسان شعله ور شد و از راههای صحیح و قانونی آبی بر این آتش ریخته نشد انسان گمراه دنبال وسیله ای می گردد تا تمایلات سركوفتة خود را از راههای پولی ارضا كند و چنان چه سابقاً اشاره شد اگر به غریزة جنسی پاسخ مثبت ازراه صحیح داده نشود كامجوئیهای بدلی و انحرافی جایگزین آنها خواهد شد و اثرات شوم آن رواج بازار فحشاء بیماری های مقاربتی، زنا، آبستن های آزاد، تجاوز به دختران نورس و كوچك و … می باشد كه وضع قوانین سخت و كیفرهای سنگین هم نمی تواند از این مفاسد بكاهد.

اسلام دراین جا نیز مانند محرمات دیگر پیشگریهای لازم را مراعات كرده و خوابیدن دو مرد دریك بستر و زیر یك لحاف را قدغن و درصورت عریان بودن آنان، حرام فرموده است چنان چه با بیانی روان ازاین روایات كه بیان می نمایم دستورات الهی برای ما كامل‌تر می شود .

مخرج غائط انسان برای اطفاء شهوت خلق نشده است چنان كه ساختمان بدنی انسان این عمل را اقتضا نمی كند چرا كه مثلاً انسان بابینی خود آب بیاشامد و این عمل یك نوع كامجویی بدلی است.

روایتی را با بیانی از حضرت رسول اكرم(ص) آغاز می نمایم .

پیغمبر (ص) درخطبه ای كه آخرین خطبه آن حضرت بود فرمودند:

1-و من نكح امرئه فی دیرها اورجلااو غلاماً حشره لله یوم القیامه اثن من الجیفه ینادی الناس حتی یدخل جهنم و لایقبل الله منه صرفاً و لا عدلاً واحبطه لله عمل و یدعه نابوت مستدود بفسا میرض حدید فلو وضع عرق من عروقه علی اربع ماه امه لماتوا جمیعاً و هومن اشد الناس عذابا.

كسی زنی را از دبر با مردی یا پسری را وطی كند خداوند او را در روز رستاخیز محشور می گرداند در حالی كه بویش بدتر از بوی مردار باشد: ازبوی او مردم اذیت می‌شوند تا آنكه داخل جهنم گردد و خدا از او عوض و مثل قبول نمی كند و عملش را باطل می نماید و درتابوتی كه با میخهای آهنی بسته شده گذاشته می شود كه اگر رگی از آن به چهارصد ملت برسد كشته می شوند و از لحاظ عذاب از شدیدترین مردم است».

2-حضرت علی (ع) می فرماید: «من مات مصرا علی اللواط لم یمت حتی یرمیه الله بحجرمن تلك الاحجار فیكون التی امطرت علی قوم لوط كماقال الله… تعالی: و امطرنا علیهم حجارة من سجیل»

«كسی كه بمیرد درحالی كه برلواط اصرار داشته باشد نمی میرد تا اینكه خدا از آن سنگها بسویش می اندازد و مرگش با آن سنگ ها می شود كه برقوم لوط انداخته شده همان طوری كه خداوند فرموده از سجیل آنان را سنگباران كردیم»

3-امام صادق (ع) می فرماید:

«حرمه الد بداعظم من حرمه الفرج ان الله اهلك امه بحرمه لدبر ولم یهلك احد یحرمه الفرج»

«حرام بودن دبر«عقب» ازحرام بودن فرج بزرگتراست زیرا خداوند امتی را به سبب حرمت دبر هلاك كرد و به سبب حرمت فرج كسی را هلاك نكرد.»

عمل قبیح ابتدا ازشیطان سرزد و قوم لوط را شیطان گرفتار این رذیله نمود.

4-ابی حصیر ابی عبدلله نقل می كند كه آن حضرت درمورد قول خداوند كه فرموده:

«وامطرنا علیهم حجاره من سجیل منصود، مسوقه، قال: ما من عبد یخرج من الدنیا ، سحل عمل قوم لوط الا و ماه الله یحجرمن تلك الحجارة فیها و لكن الخلق یروفه»

«و نازل كردیم برسرآن قوم نابكار سنگ هلاك كه آن سنگ ها نشان دار بود».

5-امام صادق (ع) می فرماید:

«نیست بنده ای كه ازدنیابرود و كردار قوم لوط را حلال شمرده باشد مگر این كه خدا ازآن سنگ، سنگی برای كشتنش می اندازد اما خلق آن را نمی بیند.

كردار زشت قوم لوط تنها لواط نبود بلكه چنان كه ازروایات امام باقر(ع) استفاده می‌شود آنها ازبول و غائط تطهیر نمی كردند و ازجنابت غسل نمی نمودند به كبوتر بازی عادت داشتند رهگذارن را می گرفتند و اناث آنها را می ربودند وعمل قبیح لواط را نیز مرتكب می شدند.


جنبشهای همجنس گرایان

كارل هاینریش اولریشز (Karl Heinrich Ulrichs) حقوقدان آلمانی جزو اولین كسانی است كه برای حقوق همجنس گرایان دراذهان عمومی درعرصه ی قانونگذاری مبارزه آغاز كرد. وی درسال 1867 میلادی در روز حقوقدانان درحضور 500 تن از اعضای جامعه ی حقوقدانان خواست حق ازدواج برای همجنس گرایان را طرح كرد. هرچند كه سخنان او با مخالفتهای شدید روبرو شد، اما شاید بتوان سخنرانی اورا سرآغاز جنبش همجنس گرایان نامید. نخستین همجنس گرایان درآلمان با تشكیل «كمیته علمی انسانگرا» توسط پزشك آلمانی ماگنوس هیرشفلد (Magnus Hirschfeld) درسال 1897 بنیانگزاری شد. این تشكل كه نزدیك به 500 عضو داشت، بدون اینكه مشخصاً اعلام كند كه به جنبش همجنس گرایان تعلق دارد، تلاش كرد تا با ارائه ی دلایل علمی به پاراگراف 175 درقانون جزائی آلمان اعتراض كند. پاراگراف 175، همجنس گرایی راجرم می‌شناخت و مجازات زندان از 5 ماه تا 6 سال برای آن درنظر می گرفت. ازسال 1919 به بعد انجمنهای گوناگونی تحت عنوان «انجمن دوستی» و یا «كانون دفاع از حقوق بشر» تشكیل شد.موفقترین نمونه همین كانون دفاع ازحقوق بشر بود كه درسال 1924 درجمهوری وایمار بیش از 12000 عضو داشت. درپایان جمهوری وایمار تعداد اعضا به 48000 نفر رسیده بود. همچنین گروه های دفاع از حقوق همجنس گرایان درسوئیس، اتریش ، چكسلواكی، آمریكا، آرژانتین و برزیل در همین دوره تشكیل شدند. این كانون علاوه بر اجرای مراسم فرهنگی و روشنگری، فعالیت های سیاسی و مطبوعاتی میزانجام می داد و حمایت از اعضای همجنس گرای خود را جزو مهمترین وظایف خود بشمار می آورد. بعد از به حكومت رسیدن هیتلردرآلمان این تشكیلات متلاشی شد و مركز ثقل فعالیتهایش به آمریكا منتقل شد. درسال 1951 تشكیلی به نام Mattachine توسط مردان همجنس گرا درآمریكا بوجود آمد و درسال 1955 تشكل Daughters of Bilitis توسط زنان لزبین تشكیل شد. این تشكلها علاوه براینكه بطور مشخصی برای حقوق همجنس گرایان تلاش می كردند، ازآنجا كه می دانستند حركت آنها چه درعرصه ی اجتماع و چه درعرصه سیاست باید مطرح شود تا به خواسته هایشان توجه شود، حركتی اجتماعی – سیاسی بودند كه بعد تحت فشار دوران مك كارتیسم، بناچار فعالیتهای سیاسی راكنارگذاشت و فقط درحد تشكیل كلویها درمیان اعضای خود به فعالیتهایش ادامه دارد، اما ازعرصه‌ی فعالیتهای اجتماعی به كنار گذاشته شد.

همجنس گرایان اروپا و آمریكا باتحمل هزینه های سنگینی كه ازدست دادن شغل گرفته تا انزوای اجتماعی و مقابله دستگاه سیاسی و نهادهای مذهبی، نه تنها توانستند به تغییر قوانین یاری رسانند، بلكه موفق شدند تا برابری حقوقی با دگر جنس گرایان را نیز بدست آورند و درعین حال جایگاه اجتماعی خود را استحكام بخشند. امروز جنبش همجنس‌گرایان، از وجه سیاسی خود فاصله گرفته، چرا كه توانسته حقوق سیاسی خود را بدست آورد. همجنس گرایان ، هر سال دربرلین و هامبورگ و همچنین د ركشورهای دیگر با برگزاری Christopher به خیابانها می آیند و هرسال حضور خود را كه یادآور مبازرات دردناك گذشته است اعلام می كنند و پیروزیشان راجشن می گیرند. دراین جشن بسیاری از دگر جنس گرایان نیز شركت می كنند و حضور چندین میلیونی جوانان همجنسگرا و غیرهمجنسگرا را دراین كارناوال شادی براستی دیدنی است .

دانلود برخورد با همجنس گرایی در کشورهای اروپایی و اسلامی






امتیاز :


طبقه بندی: ،
برخورد با همجنس گرایی در کشورهای اروپایی و اسلامی ,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *